Jak se zrodila myšlenka využít jako prodejní kanál automat? Co Vás motivovalo k jeho pořízení?
Farma disponuje prodejnou vlastní produkce ze dvora, chtěli jsme rozšířit dostupnost produktů v kteroukoli denní i noční hodinu a jakýkoliv den tzv. v režimu 24/7. Automat toto bez pochyb splňoval.
Jaké jste měli požadavky na prodejní automat? (např. chlazení, platební metody, telemetrie, speciální požadavky atd.)
Silné a efektivní chlazení, které i letních měsících zvládne venkovní teploty, platbu jsme volili mincemi a platebním terminálem. Nesmíme zapomínat na požadavek na zimní období a to je přídavné topení, kterým je automat vybaven pro případ silných mrazů.
Splnil automat tyto požadavky? Do jaké míry?
Automat splňuje naše požadavky, které jsme od něho očekávali, stále si nachází své zákazníky právě v jakoukoli denní a někdy i velmi noční hodinu. Automat má svůj okruh zákazníků, se kterými se občas při jeho doplňování potkám a zpětná vazba na jeho provoz je výborná.
Existovaly nějaké obavy spojené s pořízením či provozem automatu? Ukázaly se jako oprávněné?
Obávali jsme se trvanlivosti potravin, způsobu chlazení, vandalismus, ignorace ze strany zákazníků, kteří si raději produkty z farmy koupí přímo ze dvora, ale veškeré naše obavy, se časem ukázali jako liché.
Jaké produkty z automatu běžně prodáváte?
V automatu je převážně prodáváno hovězí ve formě vakuově balených partií masa a uzeniny jako jsou salámy, klobásy, párky a poslední dobou i sýry.
Automat jako prodejní kanál již nějakou dobu využíváte. Jaké jsou jeho přínosy?
Automat funguje v režimu 24/7 což při práci na farmě ani rodina nemůže fungovat nepřetržitě. Přínosy jsou hlavně v tom, že distribuujeme hovězí maso a výrobky z něj blíže zákazníkům a jím se tak stává kvalitní hovězí maso dostupnější. Mohou si tak bez problémů zajet koupit téměř kdykoli maso na steak nebo na nedělní oběd.